Veelgestelde vragen

Inklapbare content

Bestelling en bezorging

Hoe plaats ik een bestelling op jullie site?

Om een bestelling te plaatsen op onze website hoef je alleen maar de gewenste items toe te voegen aan de winkelwagen en door te gaan naar het afrekenen. Je moet informatie over bezorging en betaling opgeven voor de bestelling afgerond kan worden.

 

Wat zijn de opties voor verzending? 

Wij bieden op dit moment alleen standaard bezorging. De snelheid van de bezorging kan afhangen van jouw locatie. Bekijk voor meer informatie het verzendbeleid of neem contact op met info@ophse.nl.

 

Waar vind ik meer informatie over mijn bestelling?

Alle informatie over je bestelling is terug te vinden in je account of neem contact op met info@ophse.nl.

Schade

Wat kan ik doen als de verpakking van mijn product beschadigd is bij ontvangst?

Controleer altijd eerst of het product ook beschadigd is. Maak bij voorkeur ook een video als je het product uit de verpakking haalt. Neem vervolgens zo snel mogelijk contact met ons op via info@ophse.nl.

 

Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is bij ontvangst?

Maak bij voorkeur een video of foto van het product wanneer je dit uit de verpakking haalt. Neem vervolgens zo snel mogelijk contact met ons op via info@ophse.nl.

Terugsturen en annuleren

Kan ik een bestelling annuleren?

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren voordat deze verzonden is. Neem hiervoor contact op met info@ophse.nl.

 

Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij hanteren een standaard termijn van 14 dagen na aankoop om een product terug te sturen of om te ruilen. Bekijk voor meer informatie en de voorwaarden ons terugbetalingsbeleid of neem contact op met info@ophse.nl.

 

Hoe retourneer is een product?

Er zijn twee opties om een product te retourneren. De eerste optie is via je account. Log in via de website of klik op de knop in de bevestigingsmail. Kies de optie "retour aanvragen" om een retouraanvraag in te dienen. De tweede optie is om een mail te sturen naar info@ophse.nl.

 

Krijg ik mijn geld terug als ik een bestelling retourneer?

Wanneer je een bestelling binnen 14 dagen en conform de voorwaarden retourneert krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Bekijk voor de voorwaarden ons terugbetalingsbeleid of neem contact op met info@ophse.nl.

 

Kan ik mijn ongewenste product omruilen voor een ander product of een andere maat?

De snelste manier om een product te ruilen is om het product dat je hebt te retourneren en het nieuwe product apart te kopen als de retour eenmaal is geaccepteerd. Bekijk voor meer informatie en voorwaarden ons terugbetalingsbeleid of neem contact op via info@ophse.nl.

Account en voorwaarden

Hoe maak ik een account aan op jullie website?

Een account kan op verschillende manieren aangemaakt worden. Wanneer je een bestelling plaatst kun je op de betaalpagina inloggen met de link bij het veld 'contact'. Alternatief kun je inloggen via de knop rechtsboven (desktop website) of onderaan in het menu (mobiele website).

 

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden zijn hier terug te vinden.

Bedrijfsinformatie en contact

Wie of wat is Ophsé?

Ophsé is een kledingmerk opgericht door twee vriendinnen. Kijk voor het complete verhaal hier.

 

Is Ophsé een duurzaam merk?

Duurzaamheid is erg belangrijk voor ons. Ons belangrijkste doel is om de duurzaamheid van Ophsé te vergroten en de CO2-voetafdruk te verkleinen. en manier waarop we hier al mee bezig zijn is door alleen in te kopen wat wij nodig hebben om overschotten te beperken. Daarnaast preferen wij leveranciers die gebruik maken van natuurvriendelijke materialen.

Op de langere termijn willen wij overstappen op natuurvriendelijke verpakkingsmaterialen en willen wij het netwerk van natuurvriendelijke leveranciers vergroten. Tenslotte willen wij een marktplaats inrichten voor klanten om gebruikte kleding van Ophsé door te geven of door te verkopen aan andere ouders.

Kijk voor het complete verhaal hier.

 

Hoe kom ik in contact met Ophsé?

Je kunt ons bereiken door een bericht achter te laten op de contact pagina of door te mailen naar info@ophse.nl. Wij zijn ook te vinden op Facebook en Instagram.